تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2021-08-15

نرخ تعامل در اینستاگرام چیست؟ ۹ روش موثر افزایش نرخ تعامل دیما

برگزاری مسابقه در اینستاگرام نیازمند برنامه ریزی است، از مشارکت با برند دیگر گرفته تا افزایش دسترسی و تعیین قوانین و اهداف مسابقه. همزمان با توسعه پلتفرم شبکه اجتماعی محبوب ویدئوهای کوتاه – TikTok، اینستاگرام همچنین سیستمی را توسعه داده است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای خود را در اینستاگرام پست کنند. پیش‌بینی می‌شود که اشتراک‌گذاری محتوای شخصی‌شده و مبتنی بر داده واقعاً به افزایش تعامل کمک کند.پس از کجا باید شروع کنیم؟ توصیه من این است که با تحقیق در مورد داده های خود شروع کنید. برندها و کسب‌وکارها بیشتر در مورد مأموریت شرکت، مبارزات، موقعیت‌های باز و اطلاعات اولیه بیشتر در مورد اینکه چرا کاری را که در استوری اینستاگرام انجام می‌دهند به اشتراک گذاشته‌اند. اگر این میم ها با معیارهای اینستاگرام شما مطابقت ندارند، بهتر است آنها را از استراتژی خود حذف کنید.

این موضوع به ما ثابت می‌کند که استارباکس توانسته به خوبی توجه مخاطبان را جلب کرده و یک کمپین موفق داشته باشد. شاید بهترین راه برای فهمیدن تعداد مناسب هشتگ برای پست‌های اینستاگرام، نگاه کردن به رقبا و اینفلوئنسرهایی باشد که در حوزه‌ای مشابه با شما فعالیت می‌کنند. کار به همین جا ختم نمی‌شود و شما باید به صورت برنامه ریزی شده تغییراتی در تعداد هشتگ‌ها ایجاد کنید تا به یک عدد درست برسید.

همین طور می‌توانید از مخاطب بخواهید سؤالات خود در استیکر پرسش بنویسد و شما سر فرصت با ویدیو به آن‌ها جواب دهید. مهم‌ترین فایدهٔ این کار این است که مخاطب پشت‌صحنهٔ پیج را می‌بیند. همهٔ ما دوست داریم بدانیم پشت هر چیزی چه خبر است و چه کسانی هستند.

۱۰ روش افزایش تعامل اینستاگرام

هر چه میزان تعامل بیشتر باشد، احتمال اینکه محتوا در فید تقویت شود و توجه بیشتری را به خود جلب می کند، بیشتر خواهد شد. در نتیجه افزایش تعامل پیج، می توانید امیدوار باشید که نرخ بازگشت سرمایه نیز افزایش می یابد. برندهای بزرگ تجاری هر روزه از طریق استوری‌ها با کاربران و مشتریان در  ارتباط هستند. شما نیز می‌توانید از طریق استوری‌ها، محصولات و سرویس‌های خود را به کمک تصاویر و محتوای جذاب برای کاربران بی‌شماری به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام پر شده از صفحات و برندهایی که انگار صاحبان آن فراموش کرده‌اند که اولین اصل فعالیت در این شبکه اجتماعی، انتشار پست‌‌های زیبا و تاثیرگذار است. در سوی مقابل، صفحه @NatGeo استراتژی بهتری را در نظر گرفته و روزانه به طور متوسط ۵ الی ۷ پست را در صفحه خود منتشر می‌کند. همین باعث شده تا این حساب با حدود ۱۳۵ میلیون فالوور، اینگیجمنت ریتی در حدود ۰.۲۴ درصد داشته باشد. طبق داده‌های نظرسنجی اخیر، این مسابقه یک ابزار تعاملی قدرتمند در اینستاگرام است.

با توجه به این مدت زمان و هم چنین اشتراک گذاری زیاد، میتوانید به راحتی نرخ تعامل کاربر را افزایش دهید. بهترین عکس هایی که میتوانید بگذارید عکس های قبل و بعد مشتریان شماست. اینگونه نشان میدهید که شما در کار خود حرفه ای هستید و همین دلیل باعث افزایش اعتماد مخاطب شما می شود. شما میتوانید هشتگ های خود را در کادر مربوطه وارد کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

در حقیقت میزان اینگیجمنت ریت یک میکرو اینفلوئنسر اینستاگرام چیزی در حدود ۲ الی ۳ درصد است. این در حالیست که یک مایکرو اینفلوئنسر به طور میانگین نرخ تعادل ۱.۷ درصدی دارد. ساعات انتشار پست در صفحه اینستاگرام ارتباط مستقیم با زمینه‌ای دارد که در آن فعالیت می‌کنید. کارشناسان مختلف نظرات متفاوتی را نسبت به ساعت انتشار پست دارند.

پس از شروع مسابقه، باید روند اجرا را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. از هشتگها، Google Alerts و پلتفرمهای مدیریت رسانههای اجتماعی برای پیگیری عملکرد مسابقه خود استفاده کنید. وقتی تمام شد، به یاد داشته باشید که نتایج را در تمام شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید. نکته مهمی که کسبوکارها باید انجام دهند این است که افراد مناسب را برای تصویری که برند در نظر دارد به جای یک سلبریتی صرف انتخاب کنند. این به کاربران جدید کمک میکند شما را پیدا کنند و با شما درگیر شوند.

پس هیچ راهکار مشخص و دقیقی در خصوص تعداد دفعات پست گذاری و زمان انتشار آن‌ها وجود ندارد. کاری که باید انجام دهید، این است که با استفاده از آماری که بخش insight اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهد، ساعات فعالیت فالوورهای‌تان را بررسی کنید. این کار باعث می‌شود بهترین زمان برای انتشار پست را متوجه شوید. استفاده از این روش در نهایت باعث افزایش اینگیجمنت ریت پست‌های شما خواهد شد. این محدودیت‌ها شاید در ابتدا کمی دست و پا گیر به نظر برسند، اما یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام میان کاربران همین کاهش تبلیغات مستقیم است.

بعد از هدف‌گذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است. راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند. مثلاً یک مؤسسه کنکوری می‌تواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدف‌گذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه می‌تواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود.

یکی از چالش‌های اصلی کسب‌وکارها در اینستاگرام، محدودیت در استفاده از لینک‌های قابل کلیک است. برخلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر که به راحتی امکان قرار دادن لینک زنده وجود دارد، در اینستاگرام این قابلیت محدود شده است. با این حال، این محدودیت‌ها نه تنها مانعی برای رشد نیستند، بلکه فرصتی برای بهبود نرخ تعامل در اینستاگرام و افزایش تاثیرگذاری استراتژی بازاریابی شما به شمار می‌روند. به حرف های مخاطبان خود گوش دهید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. واکنش نشان دادن به محتوای سایرین، از راه های تاثیرگذار در افزایش تعامل اینستاگرام محسوب می شود.

پس پست‌های مسابقه از ۲ طرف تعامل می‌گیرند؛ هم اینکه جایزه دارند و هم اینکه شرایط مسابقه از مخاطبان تعامل می‌خواهد. پست‌های حاوی جایزه به‌طرز کاملاً مشخصی در آمار تعامل از بقیه متمایزند. یکی از راه های موثر برای دانستن سلیقه مخاطبان این است که از همان ابتدا مشخص کنید که پیج شما چه نوع پیجی قرار است باشد و چه نوع مخاطب و پرسونایی را قرار است که هدف قرار دهد. به علاوه شما می‌توانید تعداد دفعات به اشتراک گذاشته شدن پست‌ها را ببینید و راحت‌تر از این قابلیت برای ارزیابی محتواهایتان استفاده کنید. کلید رسیدن به موفقیت در این زمینه، آن است که محتوایی خلق کنید که مخاطبانتان تمایل به بازنشر آن داشته باشند. وقتی که شما خوب را در کنار بد و تلاش‌ها و شکست‌ها را در کنار موفقیت‌ها به دنبال‌کنندگانتان نشان می‌دهید، محتوای تولیدیتان نیز برای آن‌ها ملموس‌تر خواهد شد.

هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. وقتی شات می‌شوید، ممکن است افراد جدید در پست‌ها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. سریع و محترمانه پاسخ دهید تا ارتباطی قوی‌تر با آن‌ها برقرار کنید. سعی کنید شات را در زمانی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند و احتمال دیده شدن بیشتر است. یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین روش‌های شات، استفاده از استوری است. در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید.

به‌علاوه کاربران از طریق ارسال استوری‌های سرگرم‌کننده برای دوستان و آشنایان خود، به افزایش نرخ بازدید از پیج شما کمک می‌کنند. بیش از 500 میلیون اکانت اینستاگرامی به صورت روزانه از قابلیت استوری استفاده می‌کنند و این عدد همواره در حال بیشتر شدن است. استیکرهای استوری اینستاگرام یکی از راه‌های خوب برای تشویق و تهییج مخاطبانتان جهت برقراری ارتباط و چت با شما است.

برای بسیاری از افراد برقرار کردن ارتباط با یک شخص یا گروهی از اشخاص نسبت به برقراری ارتباط با یک پیج اینستاگرامی آسان‌تر است. پنهان شدن گردانندگان یک اکانت اینستاگرام پشت نام پیج تجاری تاثیر مثبتی روی مخاطبان نخواهد داشت. افزایش صمیمیت ادمین‌ها با مخاطبان به افزایش اعتماد آن‌ها به آنلاین شاپ شما، به رشد کسب‌وکارتان منجر می‌شود. افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار می‌شود و به شما کمک می‌کند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند.

پپسی با اینکه یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین اینفلوئنسرهای جهان را در اختیار داشت، به دلیل عدم برنامه ریزی درست و انتخاب‌های اشتباه، لطمه‌ بزرگی به اعتبار برند خود وارد کرد. اما می‌توان با بررسی نمونه‌های موفق و الگو گرفتن از تجربیات آن‌‌ها، این کار را انجام داد. شاید یکی از بهترین مثال‌ها در این خصوص، کمپین کامیابی یا Prosperity است. برای اینکه بتوانید از ایده‌های جذاب در اینستاگرام استفاده کنید، بهتر است قبل از هر چیزی سری به صفحات کمپانی‌های مشهور مانند Airbnb، RedBull، Lego، Patagonia و Nike بزنید.

هشتگ مخاطبی را که روی آن کلیک کرده، می‌تواند مستقیم تا پست شما بیاورد. این مخاطب باید به محتوای شما علاقه‌مند باشد تا با آن تعامل کند؛ پس باید هشتگ‌ها با موضوع پیج شما مرتبط باشد. از طریق سایت آنالیز پیج اینستاگرام می توانید نرخ تعامل پیج اینستاگرام خود را به دست آورده و همچنین لیست پیج های پرطرفدار اینستاگرام را که نرخ تعامل بالاتری دارند پیدا کنید . این فرآیند نه تنها باعث افزایش سودآوری می‌شود، بلکه با استفاده بهتر از ترافیک موجود، هزینه‌های جذب مشتری را نیز کاهش می‌دهد.

اگر یک کپشن طولانی به درستی نوشته شود، کاربر با علاقه آن را مطالعه خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا کاربران، زمان بیشتری در صفحه شما صرف کنند. مدت زمان ماندن مخاطبان در یک صفحه اینستاگرام جزو آن دسته از عواملی است که برای سنجش عملکرد یک حساب کاربری توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد. شاید اغراق نباشد که به اینستاگرام لقب سوگولی شبکه‌های اجتماعی را دهیم. شبکه‌ای که بیش از ۱۳ درصد مردم کل دنیا در آن عضو هستند و روز به روز به تعداد کاربران جدیدش اضافه می‌شود. طبق گزارش فرستر (Forrester) به طور متوسط اینگیجمنت ریت یا نرخ مشارکت در اینستاگرام (که شامل لایک‌ها، کامنت‌ها و دفعات اشتراک گذاری یک پست می‌باشد) چیزی در حدود ۴.۲۱ درصد محاسبه شده است.

به همین خاطر از قدرت داستان سرایی برای جذب مخاطبان خود در اینستاگراماستفاده کنید. می‌توانید داستان‌هایی واقعی، جذاب و مرتبط با موضوع پیجتان تعریفکنید که مخاطبان را مجذوب خود کند و آنها را به‌دنبال کردن شما ترغیب کند. در کنارآن می‌توانید از تصاویر و ویدئوهای مرتبط با داستان‌هایتان استفاده کنید و با لحنیاحساسی و گیرا داستان خود را روایت کنید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با شرکت تارنما و تاریخچه فعالیت های ما می توانید به صفحه درباره شرکت تارنما مراجعه کنید. استفاده از یک هشتگ درست می‌تواند مرز بین دیده شدن و نادیده گرفته شدن یک پست را در اینستاگرام مشخص کند. اگر وقت نمی‌کنید به دایرکت‌ها جواب دهید، می‌توانید از ادمین دایرکت کمک بگیرید! نمی‌دانید ادمین دایرکت کیست؟ پس حتماً مقاله دایرکتر اینستاگرام را بخوانید تا کامل با وظایفش آشنا شوید. برای تعامل بیشتر با مخاطبین در اینستاگرام راه‌های زیادی وجود دارد؛ برای مطلع شدن از این روش‌ها در ادامه همراه ما باشید. تحقیقات نشان می‌دهد هرچه عکس‌های شما خلاق‌تر باشند، بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند.

۵ روش افزایش تعامل استوری اینستاگرام

یک مقاله با 170 تا ایده جذاب و متنوع استوری، برایتان آماده کردیم. ممکن است فالوورها تبلیغ اینستاگرام شما را دوست داشته باشند، اما اگر فقط آن را دوست داشته باشند و آن را ترک کنند، بیهوده خواهد بود. بنابراین با استفاده از یک Call-to-action قوی در اینستاگرام مطمئن شوید که تمام عشق واقعاً به جایی منتهی می شود.

{

به سوالات و نظرات پاسخ دهید

|}
  • با استفاده از استراتژی‌های مختلف تبلیغات پولی، مانند تبلیغ در موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ ویدیویی، همسان و بنری، می‌توانید این روش را به‌طور موثر اجرا کنید.
  • {
  • این تغییر ساده می‌تواند حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد و آن‌ها را تشویق کند تا استوری‌های شما را دنبال کنند.
  • |}
  • نام کاربری هم باشد مثل تصویر پروفایل به‌راحتی برای مخاطب قابل شناسایی باشد و هم خیلی ساده در جست‌وجو پیدا شود.
  • {
  • با این پیج‌ها لایو مشترک بگذارید و دربارهٔ موضوعی که برای مخاطبان هر ۲ پیج جالب است، صحبت کنید.
  • |}{
  • ابزارهای تبلیغات متقابل به شما این امکان را می دهند که فوراً از اینستاگرام به فیس بوک، توییتر، تامبلر و موارد دیگر پست ارسال کنید و از سراسر شبکه های اجتماعی خود فالوور بیاورید.
  • |}
  • اینفلوئنسرها دارای فالوورهای زیادی هستند و همکاری با آنها می‌تواند دسترسی شما به جامعه مخاطب جدید را افزایش دهد.

ویدیوها و تصاویر منتشرشده در این پلتفرم در صورت برخورداری از بعضی ویژگی‌ها، در زمان بسیار کوتاهی نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. این اتفاق به افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام منجر می‌شود. استفاده از جزئیات در محتواهای تصویری مثل عکس و فیلم، کاربردی‌ترین روش جذب مخاطبان است. در این مقاله مباحثی مانند نرخ تعامل و نحوه محاسبه آن، تاثیر افزایش تعامل بر رشد کسب‌و‌کار و بهترین روش‌های جذب مخاطب را بررسی کرده‌ایم. پس اگر می‌خواهید بازدید پست‌های خود را افزایش دهید، با ما بمانید. یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش تعامل اینستاگرام، لایک کردن فالوورهای رقبایتان است.

البته که شما باید ارزش برند خود را با توجه به قالب محتواها و لحنتان حفظ کنید. اگر عکس‌های طنز (یا همان میم‌ها) در ارزش‌های برند شما نمی‌گنجند، بهتر است که دورشان را خط بکشید و حس و ظاهر پیج اینستاگرامی‌تان را برهم نزنید. انتشار محتواهای بخصوص و داده‌محور یک ترند بزرگ در سال 2020 بود.

بنابراین اگر به دنبال رشد چندبرابر در کسب و کار خود هستید از این پلتفرم غافل نشوید. اگر در زمینه‌ای فعالیت می‌کنید که فالوورهای پیج می‌توانند در تولید محتوا به شما کمک کنند، این فرصت طلایی را از دست ندهید. از سوژه‌ها، خبرها و پیام‌هایی که از طرف کاربران برای شما ارسال می‌شوند، غافل نشوید و آن‌ها را با بقیه‌ی فالوورها به اشتراک بگذارید.

چرا که ارتباط دو طرفه است و به مرور زمان می‌توانید نظر و اعتماد کاربران بیشتری را جلب نمایید. از طرفی، بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام کمک زیادی به افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) می‌کند که بخشی از موفقیت پیج اینستاگرامتان است. برای افزایش تعامل در اینستاگرام، شما باید با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. پاسخ به کامنت‌ها، لایک کردن پست‌های فالوورها و ارسال پیام‌های خصوصی به کاربران می‌تواند باعث افزایش مشارکت و ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان شما شود. یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و متنوع است. استفاده از تصاویر، ویدئوها، استوری‌ها، و پست‌های کاروسل می‌تواند تجربه کاربری فالوورها را بهبود بخشد و باعث افزایش تعامل آنها شود.

اگر به دنبال افزایش فروش، بهینه‌سازی تعامل کاربران و کسب نتایج بهتر از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود هستید، این مقاله راهنمای جامعی برای شما خواهد بود. پاسخگو بودن شما این حس را به کاربران القا می‌کند که به‌جای سروکار داشتن با یک پیج، با یک فرد ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین پاسخ دادن به سوال‌ها در کامنت‌ها و پیام دایرکت به مخاطبان شما امکان می‌دهد تا خود را بخشی از کسب‌وکار شما بدانند و تعامل بیشتری با پیج شما برقرار کنند. راه دیگری که باعث افزایش تعامل پست و استوری شما در اینستاگرام می‌شود، استفاده از موسیقی های ترند و محبوب خصوصاً در ریلزها است.

مسابقه یکی دیگر از راه های عالی برای نمایش برند شما است.روش های مختلفی برای برگزاری یک مسایقه در اینستاگرام وجود دارد . با مطرح کردن سوال و درخواست پاسخ صحیح میتوانید در انتها یکی از محصولاتتان را به رایگان در اختیار کاربران قرار دهید . این واقعیت که شما چیزی را به شخص برنده می دهید، مردم را به مشارکت ترغیب میکند. یکی از راههای بالا بردن تعامل کاربران با صفحه شما طرح یک درخواست می باشد . پست جدید و ویژه‌ای قرار است بگذارید یا رویدادی مثل فروش ویژه، افتتاح شعبهٔ حضوری یا گردهمایی با مخاطبان در راه است؟ از مدتی قبل در استوری با شمارش معکوس آن را اطلاع‌رسانی کنید. به کسانی که روی شمارش معکوس کلیک کنند، در زمانی که تعیین می‌کنید، آن موضوع یادآوری می‌شود.

پیشبینی میشود که اشتراکگذاری محتوای شخصیشده و مبتنی بر داده واقعاً به افزایش تعامل کمک کند. برندها و کسبوکارها بیشتر در مورد مأموریت شرکت، مبارزات، موقعیتهای باز و اطلاعات اولیه بیشتر در مورد اینکه چرا کاری را که در استوری اینستاگرام انجام میدهند به اشتراک گذاشتهاند. علاوه بر این، اکنون میتوانید تعداد دفعاتی که پستهایتان در استوریهای دیگر به اشتراک گذاشته شدهاند را ردیابی و اندازهگیری کنید، بنابراین میتوانید ببینید چه چیزی بهترین کار را دارد.

میتوانید از فیلترهای واقعیت افزوده در استوریها استفاده کنید و همچنین میمها و فایلهای GIF را به فید اضافه کنید. در واقع، هرچه پستهای شما عجیبتر و جالبتر باشند، نرخ مشارکت بیشتر است. پس از نکات بالا، میتوانید ببینید استوریها در اینستاگرام زمان و تلاش زیادی میبرند. محتوایی که میتوان ذخیره کرد محتوایی است که باعث میشود کاربران بخواهند و بارها و بارها آن را میخوانند تا روی نماد ذخیره در سمت چپ صفحه کلیک کنند.

به عنوان مثال، برند لباس مستقل و موفق Fashion Brand Company، افراد دارای شوخ طبعی جسورانه را هدف قرار می دهد. پیشنهادات محصول و نیز لحن پست های آن هم نشان دهنده این موضوع است. مانند بعضی از سرویس‌های مشابه، پس از راه اندازی کسب‌و‌کار در اینستاگرام هم ابزارهای آنلاین به منظور آنالیز و بهبود عملکرد شما ارائه شده است.

استفاده از این ویژگی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان جدیدی جذب کرده و تعاملات خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، ابزارهایی مانند Reels و خرید آنلاین از طریق اینستاگرام، فرصت‌های جدیدی را برای افزایش تعامل ایجاد کرده‌اند. بازار اینفلوئنسر مارکتینگ این روزها در اینستاگرام بسیار داغ است و پول‌های کلانی در این صنعت جا به جا می‌شود.

در حقیقت، مزیت استفاده از ارتباط مستقیم با مشتریان، تبدیل آنها به مشتریان وفادار کسب‌و‌کار شماست. آنها با اشتراک‌گذاری محتوای منتشر شده شما به دوستان خود، نقش مهمی در دیده شدن کسب‌و‌کار شما دارند. ایفلوئنسرها افراد خاصی  هستند که می‌توانند کسب‌و‌کار شما را با سرعت و کیفیت به مراتب بیشتری گسترش دهند. شما اگر بتوانید یک شبکه تجاری ایجاد کرده و با اینفلوئنسر مارکترها مراوده داشته باشید، شانس بیشتری برای دیده شدن و افزایش فروش دارید. تقریبا تمام کارآفرینان امروزی معتقدند که این روش کارآمد و مفید است. کاربران شما باید احساس کنند که بخشی از شبکه اینستاگرام شما هستند.

آنها در زیر پستهای شما ظاهر میشوند و برای جلب توجه دنبالکنندگان، فراخوان کوتاه و قدرتمندی مانند «بیشتر بدانید» و «اکنون تماس بگیرید» ارائه میکنند. همانطور که در بالا ذکر شد، کامنتها و ذخیرههای اینستاگرام اکنون مهمتر از همیشه هستند. بهترین راه برای افزایش تعامل ایجاد محتوایی است که خوانندگان را وادار به صرفه جویی کند. ارسال عکسهایی که شامل افراد میشود، یک راه عالی و آسان برای افزایش تعامل شماست. حتی اگر مواردی را برای فروش پست کنید، عکسها با مدلها تعامل بیشتری خواهند داشت.

بهتر است میم‌های مرتبط و منحصربه‌فردی را در راستای تبلیغات محصولات و خدمات خود در این پلتفرم منتشر کنید. به این صورت می‌توانید با مخاطبان‌تان تعامل حداکثری داشته باشید. وقتی که برای ایده‌پردازی در مورد محتوای سیو شدنی از طوفان فکری استفاده می‌کنید، به این فکر کنید که چه چیزی برای مخاطبانتان اهمیت دارد و ارزش‌گذاری آن‌ها چگونه است. این محتوا می‌تواند یک اینفوگرافی باشد یا عکس‌های خنده‌دار و نقل و قول‌هایی که کاربرانتان می‌توانند با آن‌ها حس خوبی پیدا کنند. الگوریتم اینستاگرام پست‌هایی را که در زمان بسیار کمی مشارکت‌های زیادی را جذب کرده‌اند، بیشتر پروموت می‌کند. به همین دلیل، معمولا این پست‌ها را در بالای تایملاین دنبال‌کنندگانتان قرار می‌دهد.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
منبع